Ako vytvoriť z malej firmy veľkú

V tejto knihe nenájdete žiadne teoretické informácie ani abstraktné poučky, ale iba praktické nástroje overené skutočným životom. Sú zbierkou skúseností slovenského podnikateľa, ...

Skladom
15 €
Akcia 4+1 zdarma

Vyberte si 5 kníh a jednu z nich dostanete ZDARMA, alebo zakúpte si 4 ľubovoľné knihy a k tomu si môžete vybrať jednu z Edície UM ZDARMA.

Kategória: Knihy
Autor: Peter Vanka • Marcel Pavlík
Kniha Vanka
4 + 1
Poštovné zdarma
Poštovné zdarma
Pokiaľ ktorýkoľvek váš nákup dosiahne alebo presiahne celkovú nominálnu hodnotu 90 €, poštovné zakúpených produktov máte zadarmo.
zálozky
Praktická záložka
Aby ste pri čítaní kníh nemuseli strácať čas hľadaním tej správnej strany, ku každému nákupu získate záložku Úspešných manažérov.
Knihy Úspešní manažéri
Knihy Úspešní manažéri
Nevydávame žiadne suché teórie o tom, „ako by to mohlo byť“, ale opisujeme iba to, čo autorom úspešne funguje dlhé roky.

V tejto knihe nenájdete žiadne teoretické informácie ani abstraktné poučky, ale iba praktické nástroje overené skutočným životom. Sú zbierkou skúseností slovenského podnikateľa, ktorý v našich podmienkach dokázal vybudovať expandujúcu firmu, ktorá je úspešná nielen na Slovensku, ale aj v Maďarsku, Rumunsku, Veľkej Británii a USA. 

V knihe Petra Vanku nájdete funkčné, praxou overené nástroje, ktoré môže ktorýkoľvek majiteľ alebo manažér použiť na to, aby jeho firma rástla a darilo sa jej. Okrem iného sa dozviete:

- Ako na začiatku zvoliť oblasť, predmet a produkt podnikania tak, aby mohla byť vaša firma úspešná.

- Ako správne delegovať prácu, písať smernice a presadiť, aby sa vaše príkazy plnili až do konca.

- Ako správne vybrať riaditeľa, ktorý vám uvoľní ruky, drží vám chrbát, má výsledky a presadzuje vaše myšlienky.

- Ako nájsť a vybrať toho správneho človeka pre expanziu do zahraničia, ako riadiť pobočky a dcérske firmy.

- Ako správne použiť financie firmy, ako predísť zbytočnému plytvaniu a ako zvýšiť svoj príjem.

- Ako zostaviť ten správny inzerát, ktorý k vám do firmy pritiahne hviezdnych pracovníkov, ako ich zaškoliť, viesť a hodnotiť.

- Ako uviesť na trh nový výrobok tak, aby sa uchytil a nevyžadoval sústavné dotácie.

- Ako riadiť obchodníkov a ako ich správne motivovať k vyšším výsledkom.

- Ako uviesť na trh nový výrobok úspešne, a to aj v prípade, že ho zákazníci nepoznajú a má vyššiu cenu.

- Ako investovať zarobené peniaze tak, aby firme priniesli rozvoj, ako spolupracovať s bankami a ako vytvoriť zisk.

- Aké kritériá použiť pri výbere partnerov a dodávateľov, aby ste stále ponúkali výrobok, o ktorý je živý záujem.

- Ako si pri práci podnikateľa uchrániť zdravie, brániť sa stresu a žiť šťastný osobný život.

 

PROFIL AUTORA

Peter Vanka (*1962, Krupina) je spolumajiteľom firmy ORIN Group, ktorá sa zaoberá predajom zdravotníckych a liečebných prístrojov pre súkromné aj ambulantné použitie, výživových doplnkov a produktov na podporu zdravia. Ich produkty pomáhajú ľuďom s bolesťami a chronickými diagnózami, odstraňujú alebo zmierňujú nežiaduce stavy spôsobené civilizačnými chorobami, urýchľujú proces hojenia po úrazoch a zraneniach a pomáhajú im čo najskôr sa vrátiť do plnohodnotného, aktívneho života. Firma ORIN Group sídli vo Zvolene, na Slovensku zamestnáva vyše tristo zamestnancov a pôsobí aj v Maďarsku, Rumunsku, Veľkej Británii a od roku 2015 aj v USA. Počas dvadsiatich rokov svojej existencie obslúžila vyše 160 000 spokojných zákazníkov.

Pán Vanka je absolventom Strednej odbornej školy v Novákoch, odbor organická chémia. Žije v Detve, je ženatý a má štyri deti.

Späť do obchodu