Vedome počítajte s tým, že možno iba jeden z desiatich experimentov vám prinesie očakávaný úžitok a deväť noviniek z desiatich sa môže ukázať ako nefunkčný a nerentabilný pokus. Edison urobil dvetisíc pokusov, kým našiel tú správnu žiarovku. Každý jeden neúspešný experiment vám ukázal, ž...
Blog, Strana 5
Úspešnú prax manažéra vždy predchádza kvalitná teória manažmentu. Aj keď má na teórie mnoho ľudí vlastný názor, určite existuje veľké množstvo takých, ktoré pomohli ľuďom v živote vyriešiť nejeden problém. Bez nich by tento svet nebol tým, čím dnes je. Dobré teórie sú teda potrebné. Dobrí vedci...
Aby človek mohol žiť, musí pracovať. Lebo keď si myslí, že už nedokáže ani to, zomiera. Existujú však aj ľudia, ktorí majú plno sily, no nemajú chuť pracovať. Prečo? Aby človek mal chuť do práce, musí mať na ňu dobrý dôvod, musí vedieť, na čo tá práca bude dobrá. Keď ľudia poznajú účel sv...
Viete, že ak vyberiete nesprávneho človeka, stojí vás to v priemere 20 000 eur ročne, u vedúcich pracovníkov dokonca päťkrát viac? Viete, že až 80% problémov vo firme vzniká kvôli ľuďom? A stalo sa vám už, že ste do firmy prijali niekoho, kto bol po troch mesiacoch úplne iný – a to nemyslím v&n...
Každú firmu by sme vedeli znázorniť rôznymi spôsobmi. Jedným z nich je prirovnať ju k obrovskej dopravnej sieti, ktorá má veľa križovatiek a množstvo spojovacích ciest. Jej križovatky, teda jednotliví pracovníci, sú navzájom pospájaní cestičkami, po ktorých prúdia toky informácií, materiál...
WERNER FRANK (*1941) je zakladateľom, majiteľom a konateľom technologickej firmy Ekoservis Slovensko s.r.o. Veľký Slavkov, ktorá už dvadsaťpäť rokov prináša svojim klientom na Slovensku aj vo svete činnosti a technológie na úseku čistenia odpadových vôd a úpravy vôd. Do ich portfólia spadajú do...
Vo svete sa dnes veľa hovorí o marketingu a PR. Existuje množstvo spôsobov, rád a stratégií o tom, ako komunikovať so zákazníkom, aby ste v ňom zanechali dobrý dojem, vzbudili v ňom záujem o vaše produkty či služby a navnadili ho, aby s vami spolupracoval. O komunikácii vo vnútri firmy, ktorá je sme...