Blog, Strana 4

Nečakajte na zázraky, naplňte si svoje sny

Mnoho ľudí, ktorí sa necítia dobre, majú veľký problém rozlišovať, čo je dôležité a čo nie. Potom riešia hlúposti a opomínajú cenné veci. Na ceste za úspechom je veľmi dôležité, možno najdôležitejšie mať stanovené ciele a zároveň mať aj predstavu, pomocou ktorých činností a postupov s...

Nehádajte sa so zákazníkmi. Predávajte bez námietok!

Asi každý predajca sa vo svojom živote stretol s tým, že jeho zákazník odmietol obchod. Nemal na vás čas, nepotreboval váš výrobok alebo vám povedal, že už má iného dodávateľa, že vy ste drahší ako konkurent a chce obrovskú zľavu. S týmito problémami sa obchodníci bežne stretávajú. Ako ich riešiť? ...

Osobný predaj verzus telefonický

V obchode sú toto najčastejšie formy predaja. Nechcem byť filozofický, radšej vecný. Koniec koncov, všetci sme obchodníci a denne uzatvárame množstvo obchodov a ani si to neuvedomujeme. Už od detstva to skúšame, kde sa len dá s menšími i väčšími úspechmi. Ak mi neveríte, pozrite sa na deti, aké sú ...

Pavel Šiarnik: Podporujeme tradičnú výrobu na Liptove

PAVEL ŠIARNIK je spoluzakladateľom, spolumajiteľom a výkonným riaditeľom spoločnosti KZLM-Tilia, s.r.o., ktorej rozsiahly areál nájdete v srdci Liptovského Mikuláša na Garbiarskej ulici. Spoločnosť nadviazala na dlhú tradíciu koželúžnej a strojárskej výroby na Liptove a v súčasnosti sa venuje výrobe...

Perfektný produkt nestačí: V predaji rozhodujú ľudia

Pozrime sa na predaj z pohľadu sedliackeho rozumu: predávať zlato a pýtať si zaň cenu zlata je pochopiteľné a priam žiadané. Pýtať si menej sa zdá hlúpe. Ak viete, že predávate skutočné zlato a nedáte si za to zaplatiť, radšej do predaja vôbec nechoďte. Okrádate tak len sami seba. Čo ak sa ale vysk...

Pero a papier: najlepší priatelia šéfa

Pokiaľ rozmýšľate nad tým, ako vybudovať takú firmu, ktorá tu bude aj o sto rokov a prežije všetky turbulencie, ktoré zapríčinia politici, hospodárske krízy, zlé počasie a konkurencia, nemáte na výber: musíte uvažovať nad tým, ako svoju firmu lepšie zorganizovať. Čím lepšie je zorganizovaná a nastav...

Peter Vanka: Zlepšujeme zdravie ľudí v pohodlí domova

PETER VANKA (*1962) je spolumajiteľom a konateľom skupiny spoločností ORIN, ktoré sa primárne zaoberajú priamym predajom prístrojov z oblasti fyzikálnej terapie, najmä magnetoterapie a laserovej terapie. Okrem Slovenska, kde v roku 2015 oslávi svoje 20. narodeniny, pôsobí firma ORIN aj v Maďarsku, R...

Róbert Zagyi: Mimoriadne konštrukčné výzvy sú pre nás slovom do bitky

RÓBERT ZAGYI (*1968) je zakladateľom, majiteľom a konateľom firmy Markízy, s.r.o., ktorá na slovenskom trhu pôsobí už takmer dve desaťročia. Spolu so svojimi kolegami poskytujú veľkoobchodným odberateľom i koncovým zákazníkom konštrukčné, realizačné a montážne riešenia v oblasti tieni...

Skutočná hodnota investícií závisí od ich užitočnosti

Väčšina majiteľov firmy si bude musieť skôr či neskôr položiť otázku, čo urobiť so zarobenými peniazmi. Alternatív je hneď niekoľko: investovať ich do zlata, umenia, budov alebo cenných papierov, alebo rozbehnúť nový projekt a expandovať. Ako si vybrať? Na začiatku sa priznám, že nie som investičný...

Syndróm vyhorenia: Keď firma zaspí zimným spánkom

Počuli ste už niekedy o „syndróme vyhorenia“? Bolo by možné ho opísať nejako takto: niekto, kto bol kedysi výkonný a aktívny, sa dnes po firme iba poneviera ako tieň svojho bývalého ja. Žije iba zo svojej bývalej slávy a rozhodne sa do roboty nehrnie s nadšením. Je však veľmi nebezpečné, že na tento...

Štyri tajomstvá údernej komunikácie

Jednou z najdôležitejších častí firmy je oddelenie zaoberajúce sa zákazníkmi. Prečo je to tak? Lebo toto oddelenie má zapríčiniť to, aby od zákazníkov chodili objednávky, aby klient vedel, čo máte na sklade, poznal vaše dodacie a platobné podmienky či reklamačný poriadok. Prvou podmienkou spoluprác...

Tajomstvá úspešného maloobchodného predaja

Maloobchodný predaj (MOP) je veľmi zaujímavý a vzrušujúci druh predaja. Tisíce pracovníkov menších či väčších predajní, ktoré sa nachádzajú po mestách a dedinách, na uliciach a nákupných centrách musia byť dennodenne nielen dokonalým znalcom celého sortimentu, ale hlavne majstrami vo ...